.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مرکز خرید سوریا مالزی (Suria KLCC )

 مرکز خرید سوریا مالزی

مرکز خرید سوریا مالزی که در برجهای دوقلوی پتروناس مالزی قرار گرفته است.در این مرکز کالاها با برندهای معروف و نسبتا گران عرضه میشود.و ارکستر مشهور سمفونی مالزی در این مجموعه نیز هست.مرکز خرید سوریا توسط یک تونل به ایستگاه LRT  و آکواریوم KLCC اتصال می یابد.این مرکز با پارک ،استخر و فواره های زیبا بسیار دیدنی است. تور مالزی نوروز 95


مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی  (Sunway pyramid )

مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی که به سبک معماری اهرام مصر و داخل آن مانند مصر باستان طراحی گردیده است در درب وروردی این مرکز خرید مجسمه ی بزگ ابوالهول بنا شده است.این مرکز خرید مالزی یک سالن بیلیارد ،فروشگاه ،زمین اسکی روی یخ،و رستوران دارد.


مرکز خرید مید ولی مالزی (Mid Valley Megamall)

مرکز خرید مید ولی مالزی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.مگا مال مید ولی مالزی به مساحت بیش از یک میلیون فوت مربع در پنج طبقه بنا شده است.بین کوالالامپور مالزی و پتالینگ جایا مالزی واقع شده است.از مهمترین فروشگاههای این مرکز خرید مالزی ، فروشگاه زنجیره ای کارفور،جاسکو و متروجایا است.همچنین فرووشگاههای لباس،وسایا الکتریکی،کتاب فروشی،سینما،سالن بولینگ،سالن بدنسازی و رستورانهای متنوع در این مرکز خرید مالزی قرار گرفته است.

 


مرکز خرید وان اوتاما مالزی (One Utama)

مرکز خرید وان اوتاما مالزی

این مرکز خرید مالزی که در اطراف شهر کوالالامپور مالزی و نزدیک پتالینگ جایا مالزی قرار گرفته است در این مرکز فروشگاههای لوازم الکترونیکی و پوشاک عرضه می گردد.این مجموعه دارای رستورانهای متنوع است از مهمترین مراکز خرید این مجموعه جاسکو،جایا جاسکو و پارکسون است. تور مالزی زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.

بوکیت بینتانگ مالزی-Bukit Bintang

بوکیت بینتانگ مالزی

این خیابان بوکیت بینتانگ مالزی که یکی از اصلی ترین خیابانهای توریستی مالزی است و رستورانها ،هتلها و مراکز خرید مالزی در این خیابان واقع شده است.امکانات خرید برای همه در این خیابان فراهم است.و گردشگران تور مالزی نوروز 95 با هر توان مالی میتوانند در آنجا به تفریح بپردازند.


محله چینی ها مالزی-China Town

محله چینی ها مالزی

یکی از بهترین و جذاب ترین مکانهای خرید در مالزی محله ی چینی ها و یا خیابان پتالینگ است که از شلوغترین مناطق کوالالامپور مالزی است.این بازار بدلهای ارزان قیمت و کالاهایی مانند لوازم تزئینی،کیف و کفش ،پوشاک،ساعت مچی را عرضه می کند.جنسها در این بازار با قیمتهای ارزان و مناسب به گردشگران تور مالزی زمستان 94 فروخته می شوند. 


برج ساعت پنانگ مالزی

برج ساعت پنانگ مالزی

برج ساعت کوالالامپور مالزی که به چهار ردیف تقسیم شده است ردیف اول آن اوکتاگونال نام دارد ردیف 2 آرک نامیده می شود و ردیف سوم آن گنبد است.ساعت در بالاترین طبقه قرار دارد و این برج ساعت از دور مانند مسجد و یا مناره است.گردشگران تور مالزی نوروز 95 با هر توان مالی میتوانند در آنجا به تفریح بپردازند.


مرکز ملی ستاره شناسی کوالالامپور مالزی

مرکز ملی ستاره شناسی کوالالامپور مالزی

این مرکز ملی بر بلندی یک تپه و در کنار لاک گاردن واقع شده است.و از مکانهای جذاب شهر کوالالامپور مالزی است.در این مرکز علمی و تفریحی اطلاعات لازم و مفید درباره کهکشان و فضا و اکتشافات فضایی داده می شود همچنین فیلم و مستنداتی به نمایش گذاشته می شود.و همچنین بی وزنی در فضا را تجربه می کنند.و یک مکان دیده بانی در طبقه 4 این مرکز بنا شده که میتوانید به راحتی شهر کوالالامپور مالزی را تماشا کنید.شما  گردشگران تور مالزی زمستان 94 میتوانید از پل متصل به این مرکز و موزه به موزه بروید و از آنجا هم دیدن کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 29 آذر 1394
.
 

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی یکی از هتل های 5 ستاره مالزی محسوب می شود و در منطقه پتالینگ جایا ، در بهترین نقطه از شهر کوالالامپور ، واقع  شده است، از نظر مکانی این هتل از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و به مراکز توریستی و تجاری شهر نزدیک می باشد. همچنین این هتل به علت دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی امتیاز ویژه ای نسبت به دیگر هتل ها در نظر مسافران تور مالزی دارد. هتل وان ورلد شامل 438 اتاق می باشد تمامی اتاق ها تمیز و راحت می باشند و از طراحی لوکس بهره برده اند. کلیه اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره  و دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان و ... می باشند این هتل تور مالزی 94 همچنین اتاق هایی ویژه معلولین اختصاص داده است و دارای سوئیت مدرن ویژه تازه عروس و ماه عسل است .

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 35 دقیقه پیاده روی می باشد و تا بندر اوتانا و زمین گلف کمتر از 2 کیلومتر فاصله دارد . هتل وان ورلد دارای ساختمانی مدرن و دکوراسیون داخلی زیبایی می باشد این هتل با ارائه بهترین امکانات و رفتار بسیار گرم و خوب پرسنل ، گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی گشته است.

 از امکانات هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی می توان به استخر روباز، سونا و جکوزی، انواع ماساژ، حمام ترکی و بخار، باشگاه ورزشی پیشرفته، زمین تنیس و زمین گلف، بولینگ ،خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، محل مخصوص کشیدن سیگار، سالن کنفرانس، صرافی، پذیرش 24 ساعته، سالن آرایشگاه، ترانسفر رایگان، مرکز تجاری، صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، پارکینگ، خدمات گردشگری، کافی شاپ، بار، صبحانه بوفه و پنج رستوران شیک که انوع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور مالزی سرو می کند، اشاره نمود.

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل وان ورلد کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.

 

هتل پاویلین رزیدنس کوالالامپور مالزی

هتل پاویلین رزیدنس کوالالامپور مالزی از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. یکی از امتیازات هتل داشتن فروشگاه های متعدد است که بسیاری از احتیاجات مسافران تور مالزی را برآورده می کند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل پاویلین رزیدنس کوالالامپور مالزی می توان به : پذیرش 24 ساعته ، استخر روباز ، سونا ، امکانات ورزشی ، مرکز بدنسازی ، زمین بازی مخصوص کودکان و ... اشاره نمود. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند ساعاتی را در هتل به فعالیت هایی نظیر تنیس بپردازند و از اقامت در این هتل لذت ببرند. باغ هتل نیز گزینه خوبی برای استراحت میهمانان تور مالزی به شمار می رود.

هتل پاویلین رزیدنس کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل پاویلین رزیدنس کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 4 مرداد 1394
.

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیکآنتالیاشامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد و لازم به ذکر است که مسافران می توانند از امکانات این هتل بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین هتل مجیکآنتالیابرای راحتی خانواده ها زمین بازی کودکان را راه اندازی کرده است تا خانواده ها با آرامش سفر خود را پشت سر بگذارند. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافران تور آنتالیا تابستان 94  میباشد.

 

 

 

 هتل هرینگتون پارک ریزوت آنتالیا

این هتل زیبا با موقعیت جغرافیایی استثنایی که دارد برای مسافرانتور آنتالیا تعطیلات مبعث اردیبهشت 94 سفری زیبا و به یادماندنی را خواهد ساخت . هتل هرینگتون پارک ریزورتآنتالیادارای امکانات مانند ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین است . همچنین هتل هرینگتون پارک ریزورتآنتالیادارای سرویس نگهداری کودکان برای رفاه و آرامش خاطر خانوادهای عزیز می باشد. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت می باشد . همچنین بخش پذیرش هتل هرینگتون پارک ریزورتبه صورت 24 ساعته آماده ی سرویس دهی به مسافرانتور آنتالیا اردیبهشت 94 است . 

 

 

 

 

 

 

هتل گریدا سیتی آنتالیا


این هتل دارای امکانات تفریحی زمین بازی ویژه کودکان ، سرویس نگهداری کودکان برای راحتی و آسایش خوانواده های عزیز می باشد . از دیگر امکانات هتل گریدا سیتی آنتالیاشامل استخر ، سونا و همچنین استخر سرباز (فصلی) است. این هتل دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی کامل برای معلولین و سوئیت هایی ویژه تازه عروس ها می باشد. امکانات ورزشی این هتل برای ورزش دوستان عزیز تور آنتالیا تابستان 94  عبارت است از تنیس , مرکز بدنسازی , پینگ پنگ و وان آب داغ

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
.
 

پارک پروانه کوالالامپور مالزی
این مجموعه حیرت انگیز بیشتر از 6 هزار پروانه از 120 گونه متفاوت را در خود جای داده است. این پارک تور مالزی پر از پروانه همچنین بیش از 15 هزار گیاه و گونه‌های گیاهی گوناگون را داراست و در فاصله ده دقیقه ای بخش مرکزی کوالالامپور و در کناره باغ های آبی کوالالامپور واقع شده است. سکونتگاه های بومی  مربوط به جنگل های بارانی با مسیرهایی پر پیچ و خم و زیبا که از کنار گیاهان آبی عبور می کنند، پل های کوچکی در بالای برکه ها و تالاب های آن احداث شده اند، و آبشارها و تالاب خرچنگ آن، همه ی این ها دلایلی هستند که دیدن پروانه ها را تبدیل به امتیاز ویژه ای می کنند که در کنار همه این ها به شما گردشگران تور مالزی 94 عرضه می شود. یک سری از پروانه‌های رنگین کمانی که در قفس‌ها پرواز می‌کنند هیولاوار بزرگ هستند.

پارک پروانه کوالالامپور مالزی

 این مجموعه شامل گالری حشرات نیز می باشد هشراتی همچون هزارپاها و عنکبوت‌های مالزیایی که قطعا تا کنون با آن ها جایی مواجه نشده اید اگر گردشگران تور مالزی علاقه دارند این حشرات و پروانه های زیبا را برای همیشه نزد خود نگه دارند می توانند از فروشگاه موجود در این پارک، پروانه‌ها و سایر حشرات خشک‌شده را تهییه فرمایید

پارک پروانه کوالالامپور مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: پارک پروانه کوالالامپور مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 23 فروردين 1394
.

مرکز خرید تایمز اسکوار مالزی

این مرکز خرید مالزی در زمینی به مساحت بیش از 2 میلیون متر مربع در جنوب شرق آسیا واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.در این مرکز انواع کالاهای ارزان با برندهای معروف نیز عرضه می شود.در طبقه ی 5 ام این مرکز یک شهر بازی سرپوشیده وجود دارد و در طبقه ی دهم این مرکز سالن نمایش مدرن وجود دارد.در این مرکز خرید مالزی علاوه بر خرید تفریح و سرگرمی برای بازدید کنندگان  تور مالزی 94 دارد.

مرکز خرید وان اوتاما مالزی

این مرکز خرید مالزی که در اطراف شهر کوالالامپور مالزی و نزدیک پتالینگ جایا مالزی قرار گرفته است در این مرکز فروشگاههای لوازم الکترونیکی و پوشاک عرضه می گردد.این مجموعه دارای رستورانهای متنوع است که برای میهمانان تور مالزی ایده آل می باشد. از مهمترین مراکز خرید این مجموعه جاسکو،جایا جاسکو و پارکسون است.

مرکز خرید لویت پلازا مالزی

این مرکز خرید مجاور مرکز خرید بی بی پلازا مالزی ،تایمر اسکوار و سانگی وانگ مالزی قرار گرفته است این مرکز خرید مالزی انواع لوازم الکترونیکی مانند موبایل،کامپیوتر و لوازم جانبی را به مسافران تور مالزی ارائه میدهد.این مرکز محلی برای برندهای معروف با قیمتهتی مناسب عرضه می شود.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی,مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 23 فروردين 1394
.
 

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

هتل پاسیفیک ریجنسی از جمله هتل های 5 ستاره کوالالامپور مالزی به شمار می رود این هتل در منطقه مثلث طلایی و نزدیک به خیابان های سلطان اسماعیل و آمپنگ قرار گرفته است و همچنین تفرجگاهی مجلل و زیبا برای مسافران تور مالزی می باشد . به دلیل نزدیکی به رستوران های مجلل و مراکز خرید مدرن و کلوپ های شبانه این هتل از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار می باشد  همچنین به وسایل حمل و نقل عمومی نیز به راحتی دسترسی دارد . فاصله هتل پاسیفیک ریجنسی تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور چیزی حدود 45 دقیقه پیاده و تا برج های معروف و دوقلوی پتروناس و ایستگاه منو ریل بوکیت ناناس پیاده 10 دقیقه فاصله دارد. ساختمان این هتل به شیوه ای مدرن و لوکس طراحی گردیده است و مجهز به جدیدترین امکانات روز دنیا می باشد.  . این هتل باشکوه به علت بهره مندی از بهترین پرسنل و کادر خدماتی و تاپ ترین سرویس ها به گردشگران تور مالزی به یکی از شلوغ ترین هتل های 5 ستاره تبدیل گردیده است  .   

اتاقهای هتل پاسیفیک ریجنسی 

این هتل تور مالزی 94 شامل 283 اتاق استاندارد و سوئیت یک خوابه ،  لوکس وسوئیت ماه عسل می باشد که پاک و بدون دخانیات بوده و فضایی آرامش بخش و رمانتیک را دارا می باشد. در طراحی اتاق ها از رنگ های سایه روشن و خنثی استفاده شده است که زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. اتاق ها شامل وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک ، فضای کار و صندلی های راحت و پنجره هایی با نورگیر مناسب می باشند. تمام اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و کلیه لوازم ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، آشپز خانه ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. اتاق و سوئیت های مجلل هتل پاسیفیک ریجنسی از جذابیت زیادی برای گردشگران تور مالزی برخوردار بوده و توانسته رضایت ایشان را جلب نماید . 

امکانات هتل پاسیفیک ریجنسی

بر روی بام هتل استخر روبازی قرار دارد که بوفه ای جهت فروش نوشیدنی و تنقلات دارد ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی و اسپا  ، مرکز سلامت و آب گرم ، سالن بدنسازی مجهز ، میز بیلیارد ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سالن زیبایی و آرایشگاه ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، کافی نت ، پارکینگ و . . . می باشد . کافی شاپ ، بار و رستوران هایی متنوع که با انواع غذاهای لذیذ بین المللی ، غربی ، محلی و تایلندی از میهمانان تور مالزی پذیرایی گرم و صمیمانه ای کرده و به ایشان خوش امد می گویند نیز بخشی از امکانات گسترده هتل پاسیفیک ریجنسی می باشد.  امکاناتی که فراتر از یک هتل 5 ستاره بوده و نیروهای خدماتی آن نیز همواره به دنبال جلب رضایت مسافران هتل می باشند . 

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : یک شنبه 23 فروردين 1394
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی